banner revpar3

Hoe krijg ik meer Corporate Accounts?

banner revpar3

Hoe krijg ik meer Corporate Accounts?

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Account-, Prospect- en Lead Management voor de Hotellerie. Nog steeds steken hotels veel tijd en geld in het werven van nieuwe accounts maar vanwege het ontbreken van een heldere strategie, vaak met wisselend succes. Het spreekt voor zich dat hiermee veel tijd, geld en energie verloren gaat maar misschien nog wel het belangrijkste, ook het moraal en zelfvertrouwen van de Account Manager.

  • HotelRevPar.nl heeft een aantal succesvolle werkmethodes voor nieuwe (prospects) en bestaande accounts. Het is nu eenmaal eenvoudiger om meer business te halen uit bestaande accounts dan nieuwe te werven. En wat is er nu leuker voor een Account Manager dan extra omzet te halen bij bestaande accounts en daarnaast een heldere en bewezen strategie te hebben voor de prospects? 
  • Vastleggen van de overeenkomsten: zijn alle overeenkomsten schriftelijk vastgelegd en frequente contactmomenten ingepland om deze doelstellingen te behalen? Ik sta de accountmanager persoonlijk bij om een jaarlijks activiteitenplan op te stellen met gerichte commerciele contactmomenten.
  • Indelen van accounts: alle accounts zijn belangrijk maar sommige toch iets belangrijker. Op basis van omzet en potentieel worden accounts ingedeeld en daaraan gekoppeld een activiteitenplan met vastgestelde contactmomenten.
  • Commerciële gesprekken: voorafgaand aan een commercieel gesprek bereid ik deze, samen met de Accountmanager, voor met als doel een gezonde, langdurende samenwerking.
  • Lead Generation: voor het genereren van leads hanteer ik een bewezen methode om van Prospects, omzet genererende Accounts te maken.
RevPar Cal
Revenue
Management
Revenue
Management
RevPar revenue
Account
Management
RevPar Markt
Online
Marketing
RevPar Markt
Salesmanager
Ontwikkeling
RevPar Markt
Recruitment

Check in bij HotelRevPar.nl en vraag een vrijblijvend gesprek aan: