banner revpar3

Hoe krijg ik een hogere RevPar?

banner revpar3

Hoe krijg ik een hogere RevPar?

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Revenue Management voor de hotellerie. Overgewaaid vanuit de luchtvaart deed Revenue Management zo rond 2005 zijn intrede binnen de hotellerie. Grote hotels en hotelketens hebben binnen deze discipline vaak enorme organisaties opgetuigd en kostbare RM systemen aangekocht om zo de laatste Euro uit de gast te verwerven. Voor de kleinere en onafhankelijk boutique hotels is dit financieel niet altijd haalbaar en wordt hierdoor vaak nauwelijks iets met Revenue Management gedaan.

Een gemiste kans natuurlijk! Bij HotelRevPar.nl hoef je geen dure en complexe systemen aan te schaffen maar gaat het eerder om het besef, de methodiek en strategie waarbij enorme stappen gemaakt worden. Kleine aanpassingen in pricing en aanname, groot resultaat. Gegarandeerd!

  • RM Introductie: Ik verzorg voor de commerciële collegae een introductie in Revenue Management en creëer hiermee een besef met tot doel dat dit een onderdeel gaat uitmaken van de dagelijkse operatie
  • Prijsstrategie: “Keep it simple, but not too”!! Afhankelijk van de segmentering kijken we naar de ideale prijsstrategie per dag om zo op het juiste moment het juiste tarief te vragen aan de juiste gast.
  • Dag Typering: Geen dag is hetzelfde. Wel zijn er dagen die qua segmentering overeenkomen en op basis van historische gegevens deel ik elke dag van het jaar in en koppel daar een prijsstrategie aan. 365 dagen vooruit. 
  • RM Strategie: Met o.a. bovenstaande punten geven wij een helder advies welke strategie er gevolgd moet worden om elke dag de maximale kameromzet te genereren.
RevPar Cal
Revenue
Management
Revenue
Management
RevPar revenue
Account
Management
RevPar Markt
Online
Marketing
RevPar Markt
Salesmanager
Ontwikkeling
RevPar Markt
Recruitment

Check in bij HotelRevPar.nl en vraag een vrijblijvend gesprek aan: